Om jag hade varit kille. Vad har jag gjort i stället?

När jag stod inne i duschen så fick jag på tanken.. Hur hade mitt liv sett ut om jag var en kille nu?
Hade jag varit hemma hos en polare, hade jag suttit vid datorn och spelat eller göra andra saker som killar ofta brukar göra.. *host*
Vilken linje hade jag gått och vilken skola. Vad för hobby hade jag haft?
En sak vet jag där emot, jag skulle ha haft namnet Robin. Tänk er.. Robin Simonsson... Kan inte själv tänka mig det.. Haha. Det tycker jag är en av livets fråga!

Kan nog komma många svar på den frågan! Tvärtom med killar tror jag nog..

Aja.. Nu ska jag kolla på en film och bädda ner mig ordentligt i sängen och sen sova så jag får min skönhetssömn ;) hihi
Puss på er era losers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0