Hejsan hoppsan alla losers!

Ja.. Då försöker vi igen efter tredje gången blir det nog .. Tror jag :) Får se hur det går denna gången. Ja vad ska jag börja med?
Jag kan väl kanske berätta lite om mig själv för er människor där ute!
Jag heter ju då Sandra Simonsson. Jag bor i Småland i en liten liten by! Jag går andra året på gymnasiet på omvårdnad. Jag trivs jätte bra på linjen och allt! Men vården är egentligen ingenting för mig har jag märkt och vetat. Men jag går denna linjen för det är lätt för mig att hänga med i ämnena hihi.
Nej! Vad jag vill bli är lärare, i historia och religion. Dom ämnena är så spännande och så mycket man kan lära sig av det!
Men nu ska jag sluta skriva om mig själv och lägga mig i sängen och starta en film som jag kan somna till!
Ha det awesome losers!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0