Tjejer! Omfg..

Tjejer.. Vi är nog dem jobbigaste som finns på hela jorden! Vi gnäller, klagar, är bitchiga och håller aldrig käft.
Vi tjejer (en del av oss iaf) kan vara bitchig mot allt och alla. Känner mig lite träffad men kan veta min gräns också (ibland). Men jag gör det oftast på skoj eller när jag är tjurig.
Men de som inte kan låta en person förklara sig eller när den gör något. Då kollar vi snett eller säger en bitchig kommentar. De är jobbiga bitchar..

Men det jag mest hatar är när man sitter jämte en klasskompis/kompis och diskuterar en sak och från ingenstans kommer en annan röst in mitt i diskutionen (?). Jag hatar det! Det är de värsta jag vet!
Det var ju liksom inte henne jag snackade med?

Ja man kan skriva en fruktansvärt lång låååång lista om hur vi tjejer är.
Finns ju redan en bok om kvinnor om ni har sett den? Den är nog en meter tjock? Ser så ut iaf på bilden..

Hur står ni killar ut? Jag fattar inte det.. Jag står knappt ut med mig och min klass i bland..(hehe). Ni borde få pris för att stå ut med oss.. Eller?


Kommentarer
Postat av: Jasse

Vadå hur killar står ut? ;) vi tjejer står själva inte ens ut! puss

2012-02-28 @ 15:44:10
URL: http://jasminivona.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0